پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی
سرخط خبرها

ششمی شهرخودرو قطعی شد

  • کد خبر: ۳۹۰۵۴
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ششمی شهرخودرو قطعی شد
ضربه سر صاعقه‌وار به تور دروازه عنابی‌ها می‌نشیند. گلر کهنه‌کار توپ را از توی دروازه برمی‌دارد، اما چهره بهت‌زده و به‌تیرک دروازه چسبیده مدافع شهرخودرو نشان می‌دهد که تیر خلاص بر پیکر تیم شهر مشهد زده شده است.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ ضربه سر صاعقه‌وار به تور دروازه عنابی‌ها می‌نشیند. گلر کهنه‌کار توپ را از توی دروازه برمی‌دارد، اما چهره بهت‌زده و به‌تیرک دروازه چسبیده مدافع شهرخودرو نشان می‌دهد که تیر خلاص بر پیکر تیم شهر مشهد زده شده است. عنابی‌ها خیلی زودتر از سوت پایان و با گل اولی که زرد‌های سپاهانی به تور دروازه‌شان نشاندند، قافیه را باختند.
 
شهرخودرو در حالی شب گذشته مقابل میزبان خود سپاهان اصفهان تن به شکست ۲ بر صفر داد که با این باخت نه‌تن‌ها شانس‌های کسب سهمیه آسیا در لیگ نوزدهم را به‌طور کامل از دست داد، بلکه با توجه به فاصله تفاضل گلی که با فولاد، تیم بالاسری خود در جدول دارد، بعید است در بازی پایانی مقابل نساجی بتواند با زدن ۶ گل در جدول بالاتر بیاید. این یعنی شاید بتوان از همین حالا شهرخودرو لیگ برتر نوزدهم را صاحب قطعی عنوان ششمی دانست!


یک نیمه و هیچی!

نیمه نخست برای ۲ تیمی که شانس‌های سهمیه آسیایی خود را در خطر ازدست‌رفتن می‌دانستند، یک نیمه محتاط و آرام بود. عنابی‌های شهر مشهد و زرد‌های اصفهانی در نیمه نخست بیش از آنکه به فکر رسیدن به دروازه حریف باشند، در میانه میدان به توپ ضربه زدند و شاید تنها بخت طلایی بازی شوت مهلک و بیرون پای مهدی کیانی در غفلت هافبک دفاعی‌های شهرخودرو بود که از خوشی روزگار برای نماینده مشهد به تیر افقی دروازه سیدمهدی رحمتی نشست و راهی به چارچوب نیافت.


تکسیرا فاتح نیمه مربیان

در نیمه دوم دستیار خارجی قلعه‌نویی که بعد از او سکان هدایت تیم را به‌عهده گرفته بود، با تدابیر تاکتیکی خود کاری کرد کارستان! تکسیرای پرتغالی در نیمه دوم تیمش را سراسر تهاجمی به میدان فرستاد و شاگردان بختیاری‌زاده در شهرخودرو خیلی پیش از اینکه بخواهند به خود بیایند، اسیر حملات زهردار حریف شدند. سپاهان که در نیمه اول مدام سعی در نفوذ از عمق خط دفاعی شهرخودرو داشت و در این کار ناموفق بود، در نیمه دوم با بردن بازی به جناحین و استفاده از ضعف دفاع‌های کناری شهرخودرو توانست روی دروازه این تیم آتش‌بازی به‌پا کند؛ آتش‌بازی که می‌توانست نتیجه بازی را به‌مراتب سنگین‌تر از این رقم بزند.


معجون سروش و شایان علیه شهرخودرو

سروش رفیعی و شایان مصلح چهره‌های ویژه دیدار شب گذشته بودند؛ ۲ بازیکنی که با ترکیب عملکردشان در این بازی توانستند جام زهر را به‌کام شهرخودرویی‌ها بچشانند. سروش رفیعی که در نیم فصل به طرز عجیبی از تیم مشهد جدا شد و به اصفهان رفت، در این بازی با یک ارسال دقیق از روی نقطه کرنر گل اول را برای سپاهان ساخت و ۱۰ دقیقه بعد هم با یک حرکتی تکنیکی استثنایی به قلب دفاع متزلزل عنابی‌ها زد و با یک شوت زاویه بسته سیدمهدی رحمتی را مغلوب خود کرد. رفیعی در هر ۲ صحنه خوشحالی نکرد. از طرفی شایان مصلح هم که در ۲ بازی پشت‌سر هم برابر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی با اشتباهات و پنالتی‌دادن‌های عجیب‌وغریبش سوژه رسانه‌های اصفهانی شده بود، با ضربه سر مرگ‌بارش روی گل اول تا حدود زیادی از زیر بار فشار و انتقاد اصفهانی‌ها خارج شد.


غافلگیرکننده، چون نعمتی و رحمتی!

اشتباه مرگ‌بار علی نعمتی، مدافع عنابی‌ها و رحمتی، سنگربان باتجربه این تیم برای نابودی تمام رؤیا‌های بختیاری‌زاده در زاینده‌رود کافی بود. نعمتی که چند روزی است زمزمه پیشنهاد پرسپولیس برای جذبش مطرح است، روی گل اول سپاهان اشتباه فاحشی داشت. نعمتی که در یارگیری مستقیم با شایان مصلح روی ضربه کرنر بود، به‌طرز آماتوری مسیر ارسال سروش رفیعی را با چشم دنبال کرد و حتی برای زدن ضربه روی سر مصلح از جایش تکان نخورد! روی گل دوم هم سنگربان پرسابقه شهرخودرو چیزی در حد فاجعه بود. رحمتی در شرایطی از زاویه صد در صد بسته گل خورد که می‌توانست روی شوت رفیعی بدنش را مقابل توپ قرار دهد تا مانع فروپاشی دروازه‌اش شود.


بختیاری‌زاده: ۱۰ دقیقه از زمان بازی را از دست دادیم

سهراب بختیاری‌زاده در پایان دیداربا سپاهان گفت: بعد از اینکه گل خوردیم، تمرکز تیممان به‌هم ریخت. در گل دوم هم فکر می‌کنم داور باید خطا اعلام می‌کرد. پس از آن در تلاش بودیم تا بی‌نظم نشویم و خودمان را در زمین پیدا کنیم. وی ادامه داد: چند موقعیت گلزنی داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در بازی‌های بزرگ که شکل فینال دارد و هر ۲ تیم به‌فکر بردن هستند، تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه از بازی را از دست بدهد، اما ما امروز بیش از ۱۰ دقیقه از زمان بازی را از دست دادیم.
 
سرمربی شهرخودرو درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: متأسفانه در گل دوم خطای صددرصدی روی بازیکن ما را داور نگرفت. دوست ندارم این موضوع را بگویم که اگر سپاهان در هفته‌های قبل از داوری ضربه می‌خورد، ما نباید تاوان آن را پس بدهیم! ما هفته قبل در دیداری که باید راحت برنده می‌شدیم، داور ۲ گل را به حریف ما هدیه داد. امروز هم داور یک گل هدیه داد و با این شرایط هرچقدر هم ما تلاش کنیم، کار سختی برای رسیدن به پیروزی داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->